FANDOM

Франція (Козаки 2)

Прапор Французької імперії

Загальна даніРедагувати

Франція — одна із доступних для гри націй у "Козаки 2: Наполеонівські війни" і "Козаки 2: Битва за Європу". Столиця - Париж.

ПолководціРедагувати

Граючи за французів, гравець може обрати собі одного із наступних полководців:

ЮнітиРедагувати

Дописати.

СекториРедагувати

  • Париж
  • Марсель
  • Брюссель
  • Нант
  • Тулуза (Битва за Європу)

Розташована на заході Центральної Європи, по території до кінця XVIII століття Франція була однією з найбільших європейських країн. На початку 1799 вона межувала на північному сході - з Батавской республікою (територія Нідерландів, що була ще з 1795 року під французьким протекторатом); на сході і південному сході - з цілою низкою міні-держав: Баварією, Гельветичною республікою, Савойєю, Пьємонтом, Ніццою і іншими; на південному заході - з Іспанією. Крім того, Франції належав упродовж 1798-1800 рр. Єгипет в Північній Африці.

Після Французької революції, з 1792 по 1804 рік Франція була республікою. Кілька переворотів закінчилися приходом до влади Наполеона Бонапарта (1769-1821), який з кінця 1799 року в якості першого консула став фактично єдиновладним правителем країни. У 1804 році стан речей було закріплено і юридично: на відновлений французький престол осідав Наполеон І - імператор з династії Бонапартів.

У період революційних і Наполеонівських воєн - з 1792 по 1815 р. - Франція активно розширювала свою територію. Як правило, нові землі та області або офіційно (в результаті переговорів), або без попереднього повідомлення анексувалися у сусідніх держав. Франція повністю поглинула декілька країн, князівств та "іграшкових" республік, зокрема, Бельгію, Венеціанську республіку, Ганновер та Папські області в Італії.

Технічно Франція була однією з найрозвиненіших країн Європи і світу. Підірвані через революцію та постійних змін влади у 1789-99 рр. економіка та торгові зв'язки досить швидко відновилися завдяки новій буржуазії - класу спритних особистостей, які зуміли швидко збагатитися на хвилі змін.

Однією з головних ознак зовнішньої політики країни з початку XIX століття було введення мораторію на торгівлю товарами британського виробництва, а також ті, що привозили з британських колоній (так звана континентальна блокада). За задумом Наполеона, блокада повинна була зруйнувати економіку Великобританії, проте насправді вона приносила колосальні збитки всім країнам Європи, включаючи і саму Францію. Для подолання кризи імператор оголосив політику дотацій. Відтепер всі необхідні для країни і армії товари повинні були вироблятися на французьких підприємствах і мануфактурах, які для розвитку та підтримки виробництва отримували чималі асигнування з бюджету.

Основною рисою внутрішньої політики на приєднаних до країні територіях було насадження за французьким зразком поліцейських, муніципальних та інших структур. Часто в наказовому порядку переінакшували навіть місцевий культурний уклад. Подібні заходи іноді викликали невдоволення місцевого населення, що час від часу виливалося в бунти й повстання - які, як правило, швидко і нещадно придушувалися військами.

Маючи у своєму розпорядженні велику кількість ресурсів (у тому числі і людських) як на власній території, так і на захоплених землях, Франція мала один з найбільших у світі військових потенціалів. Першокласна армія стала спадщиною часів Республіки, коли була введена загальна мобілізація, а командні пости стали займати люди часто не родовиті, але ті ,що зуміли довести свій полководницький талант на полі бою.

Тілесні покарання у військах були зовсім відсутні. Крім того, за вислугою років чи після важкого каліцтва солдат міг розраховувати на пенсію. Такий підхід досить позитивно позначався на особистих якостях солдата і його поведінки в бою. Однак слід зазначити, що чим далі, тим більше у Великій армії ставало покликаних іноземців-солдат, які були уродженцями захоплених територій та які обчислювалися сотнями тисяч. Також у Великій армії з'явилося багато необстріляних рекрутів. Такі новобранці не могли, а часто і не прагнули битися так, як французький солдат "зразка 1800". Через це при достатній чисельності французької армії рівень її ефективності постійно знижувався, а бойові втрати росли.

Флот Франції - як військовий, так і торгівельний - був численний і добре оснащений. Іноді кількість військових кораблів у французів було навіть більшим, ніж у британців, але відсутність достатньої кількості підготовленого командного складу вищого і середнього рівня зводило нанівець технічну та чисельну перевагу. Майже весь період з 1792 по 1815 рр. (не враховуючи, звичайно, відомої Трафальгарської битви) дії французів на морі зводилися до простого курсування уздовж берегової лінії або виконання допоміжних завдань по забезпеченню сухопутних операцій або континентальної блокади.

Нації (Козаки 2 і аддона)
Козаки 2: Наполеонівські війни
ФранціяРосіяБританіяПруссіяАвстріяЄгипет
Козаки 2: Битва за Європу
ПольщаІспаніяСоюз Рейна