FANDOM

Фон Калкройт Фрідріх Адольф (1737 - 1818) — один з прусських воєначальників, доступний для гри у "Козаки 2: Наполеонівські війни" та "Козаки 2: Битва за Європу".

Ігрові даніРедагувати

Народився у 1737 р. Кар'єру у армії почав у 1752 р., вступивши у кінний полк прусської гвардії; через шість років, під час Семирічної війни, став ад'ютантом принца Генріха Прусського. На цій "тепленькій" посаді дослужився до майора, але відразу втратив майже все, коли відкрився його зв'язок з дружиною принца. Був переведений з гвардії до армійської частини, до того ж ні в якому разі не повинен був з'являтися у столиці під загрозою серйозного покарання. Протягом майже двадцяти років служив у заштатних гарнізонах, але потім зумів знову звернути на себе увагу сановних осіб, та у 1786 р. за прощенням та поверненням до Берліна було отримання графського титулу. Потім він відзначився у прусско-голландську кампанію 1787 року, а у бойових діях 1793-94 рр. вже як генерал-лейтенант командував великими силами на рейнському театрі, неодноразово досягаючи перемог над противником (зокрема, взяв Майнц). У продовж декількох років очолював Головну кавалерійську інспекцію, а під час кампанії 1806 був на посаді командира дивізії. Брав участь у битві під Ауерштедтом; після поранення герцога Брауншвейг-Люнебургського відмовився прийняти пост головнокомандуючого, в силу чого становище прусаків із безвихідного стало просто катастрофічним. Проте, у 1807 р був нагороджений чином генерал-фельдмаршала за довгу та наполегливу оборону Данцига. Більш не займав командних посад у діючій армії, перебуваючи в основному на адміністративних посадах - наприклад, губернатора Берліна. Помер у 1818 р.

Калкройт (Kalkreuth) Фрідріх Адольф фон (1737 - 10.6.1818, Берлін), граф (1786), генерал-фельдмаршал(1807). У 1752 вступив у прусський гвардійський кінний полк. Під час Семирічної війни отримав чин майора. У 1758-66 ад'ютант принца Генріха Прусського. У 1766 через його зв'язки з дружиною принца переведений у армію з забороною з'являтися у Берліні. Лише у 1786 опала Калкройта закінчилася. Відзначився під час пруссько-голландської війни 1787 та у 1790 отримав звання генерал-лейтенанта. У 1793 командував з'єднаннями на Рейні та мав успіх, домігшись 22.7.1793 здачі Майнца. У кампанію 1794 відзначився у багатьох битвах. 3.6.1802 нагороджений російським орденом Св. Андрія Первозванного. Напередодні кампанії 1806 був начальником Прусської кавалерійської інспекції (переважно драгунські полки). У кампанію 1806 отримав 2-гу піхотну дивізію. Під час битви під Ауерштедтом командував частиною резерву. Після поранення герцога Брауншвейзького та генерала В.Мёллендорфа, вважаючи себе «скривдженим», відмовився прийняти командування армією, чим ще більше посилив катастрофу. Прославився 76-денною обороною (1807) Данцига, що тримав у облозі Ф. Лефевр. Мав під своїм командуванням 14,4 тис. піхоти та 1,6 тис. кавалеристів, а також 302 гармати, 20 гаубиць та 26 мортир. 18 березня Лефевр почав облогу. 13 квітня зробив вилазку, 26 квітня - другу (обидві спроби були відбиті). 10 травня отримав підкріплення у 8 тис. чол. під командуванням генерала Каменського, але його спроба деблокувати місто провалилася. 20 травня зробив ще одну вилазку. Потім до Лефевру підійшли підкріплення, і 22 травня Калкройт погодився на перемови, а 24 травня капітулював. 27 травня він вивів свої війська під барабанний бій та з розгорнутими прапорами. Його війська були доставлені до прусських передових позицій у Піллау. Гарнізон офіційно бв зобов'язаним не битися проти французів та їх союзників у продовж 12 місяців. Під час перемов у Тільзіті Калкройт передчасно підписав принизливий для Пруссії мир. У кампанію 1812-14 займав пост губернатора Бреславля, а з 1815- губернатора Берліна.

Франція (іконка)
Франція
Росія (іконка)
Росія
Британія (іконка)
Британія
Пруссія (іконка)
Пруссія
Австрія (іконка)
Австрія
Єгипет (іконка)
Єгипет
Польща (іконка)
Польща
Іспанія (іконка)
Іспанія
Союз Рейна (іконка)
Союз Рейна