FANDOM

Прапор Рейнського союзу

Прапор Рейнського союзу

Союз Рейна — одна із націй, що доступна для гри у "Козаки 2: Битва за Європу". Столиця - Мюнхен.

ПолководціРедагувати

Граючи за Союз Рейна, гравець може обрати собі одного із наступних полководців:

СекториРедагувати

  • Мюнхен
  • Штутгард
  • Франкфурт

ЮнітиРедагувати

Дописати.

Рейнський союз 1806—13 (нім. Rheinbund, фр. Confédération du Rhin) - об'єднання низки німецьких держав під протекторатом Наполеона I, створене відповідно до договору між Францією та 16 державами Західної та Південної Німеччини. Підписаний 12 липня 1806 року у Парижі. Історично столицею був Франкфурт, хоча у грі знаходиться у Мюнхені.

Наполеонівські війни та Німецька медіатизація перекроїли мапу Німеччини: з 51 вільного міста Наполеон залишив лише п'ять, решта ж були передані десятку найбільших держав. Та ж доля спіткала сотні дрібних князівств, церковні володіння та землі імперських лицарів.

При підписанні договору про створення Рейнського союзу 12 липня 1806 16 південно- та західнонімецьких князівств офіційно оголосили про свій вихід із Священної Римської імперії та об'єднання у конфедерацію під патронажем Наполеона. Перед підписанням Наполеон поставив перед учасниками 24-годинний ультиматум, за яким у разі непідписання французькі війська повинні були бути введені до південно-та західнонімецьких земель. За кілька днів після укладення договору Рейнського союзу Франц II, який став у 1804 імператором Австрійської імперії, зрікся престолу Священної Римської імперії німецької нації та оголосив про її скасування. Це було також виконанням ультиматуму Наполеона.

До 1808 до Рейнського союзу приєдналися ще 23 німецькі держави. Вже внаслідок поразки Пруссії проти Франції у битві при Єні до його складу увійшли багато центрально-та північнонімецьких дрібних держав. У 1808 Рейнський союз досяг своїх найбільших розмірів. Він охоплював чотири королівства, п'ять великих герцогств, тринадцять герцогств, сімнадцять князівств, а також незалежні ганзейські міста Гамбург, Любек та Бремен. Останнім до Рейнського союзу приєднався князь Ангальт-Дессау та отримав у відповідь титул герцога. Осторонь залишилися лише Пруссія, Австрія, У 1810 великі частини північної Німеччини, що включають гирла Емсу, Везеру та Ельби були анексовані безпосередньо наполеонівською Францією, щоб краще контролювати континентальну блокаду Англії.

Рейнський союз був значною мірою військовим альянсом, а його члени були зобов'язані надавати Франції численні військові контингенти. У відповідь багато з них були підняті у статусі (Баден, Гессен-Дармштадт, гергогства Клеве та Берг стали великими герцогствами, а Вюртемберг та Баварія - королівствами), а також досягли часом великого розширення своїх володінь. Дружнім собі Рейнським союзом Наполеон створив значний буферний простір на північному сході Франції. Від рішень Наполеона Рейнський союз залежав не тільки у військовій сфері, але й у рамках континентальної блокади Англії та у торговельній політиці.

За договором Рейнський союз повинен був мати загальні конституційні органи, що проте незабаром було відкинуто внаслідок прагнення більших членів союзу до самостійності. Бундестаг, організований головуючим князем Карлом Теодором фон Дальбергом, так і не зібрався, оскільки у ньому відмовлялися брати участь насамперед Вюртемберг та Баварія.

У 1813, після поразки Наполеона у Битві народів під Лейпцигом, Рейнський союз розпався.

Нації (Козаки 2 і аддона)
Козаки 2: Наполеонівські війни
ФранціяРосіяБританіяПруссіяАвстріяЄгипет
Козаки 2: Битва за Європу
ПольщаІспаніяСоюз Рейна