FANDOM

Національна гвардія
Нац. гвардія (Козаки 2)
Foot-troops icon
Базова інформація
Шкода Постріл: 8
Багнет: 5
Здоров'я 100
Вартість Залізо: 5,
Їжа: 5
Національна гвардія — піхота у грі Козаки 2: Наполеонівські війни.
«Воїн, слабкий у рукопашному бою, але дуже швидко тренується. »
~ В казармі
«У часи Французької революції багато людей вийшли на вулиці, щоб відстояти свої ідеї. Багато з них були озброєні не лише кулаками і фанатичною рішучістю, але й всілякою вогнепальною зброєю. Вони об'єднувалися в групи, щоб протистояти королівській армії; такі утворення називалися бригадами і напівбригадами, хоча, по суті, були просто різномасними батальйонами і полками волонтерів. Незвична назва була обрана не випадково, а для того, щоб підкреслити відмінність від полків армії, що їм протистояла. Отряди волонтерів називали себе Національною гвардією, і саме вони визначили результат революції. Після перемоги останньої, Національна армія була збережена і отримала офіційний статус. Продовживши незалежне від армії існування, вона використовувалася у якості сил підтримання порядку і виконувала поліцейські функції, хоча багато хто із гвардійців продовжив свою службу як професійні військові. Цікаво, що у всі часи критерії до відбіру людей у Національну гвардію були більш ніж м'якими: в її лавах міг служити і дідусь, і хлоп'я — будь хто, хто готовий був битися за ідеї революції.»
~ Із внутрішньоігрової довідки

Загальні даніРедагувати

Найперші, кого можна найняти у французькій казармі ще на початку гри — це саме нац. гвардійці. Недорогі, швидко будуються — вони є ідеальним варіантом для початкового етапу гри. Саме загонами Національної гвардії можна на перших хвилинах ігрового сеансу встановити кордони між суперниками, захопити поселення з виробництва ресурсів, та взяти під контроль мости. Будучи таким собі "гарматним м'ясом", ці хоробрі солдати добре підходять для наступу на позиції ворога, особливо у тих ситуаціях, коли треба прорвати ворожу оборону. Силу мають не надто велику. Під час завоювання Європи за Францію, нац. гвардійці чудово впораються з виконанням другорядних завдань і проникнення в тил супротивника.

Національна гвардія (фр. la Garde Nationale, англ. National Guard) — спочатку загони міліції, створені Національними зборами Франції в 1789 році для наведення порядку на вулицях Парижа. Першим командиром національних гвардійців став ветеран американської революції маркіз Лафайет.