FANDOM

Карл Фрідріх Вільгельм Фон Герсдорф

Карл Фрідріх Вільгельм Фон Герсдорф

Карл Фрідріх Вільгельм Фон Герсдорф (1765 - 1829) — полководець Рейнського союзу, доступний для гри у "Козаки 2: Битва за Європу".

Народився у 1765 р у родині саксонського графа у Глоссені. Отримав непогану освіту у школі для знатних дітей, потім навчався у Майнцському і Виттенбергскому університетах, а 20-річним вирішив пійти юнкером до кавалерії. З 1792 по 1797 р боровся проти французьких військ; у кампанії 1806 р відзначився під Єною, що було особливо помітно на тлі панічної втечі багатьох його колег з поля бою. За заслуги зведений до чину майора та призначений начальником штабу корпусу. Під час спільних дій з французами у Східній Пруссії та Польщі брав участь у облозі Данцига. У 1807 році бився у битві під Бергфрідом.

У 1809 році був проведений у генерал-майори та призначений начальником штабу саксонського корпусу, що вирушив спільно з французами, під керівництвом маршала Бернадотта проти Австрії. За бойові заслуги у цю кампанію Герцдорф був нагороджений орденом Почесного Легіону, призначений начальником Генерального штабу саксонської армії та брав діяльну участь у реорганізації армії та організації оборони саксонських кордонів. За його наполяганням та під особистим його спостереженням, у 1811 році була побудована фортеця Торгау. 30 червня 1812 року отримав звання генерал-лейтенанта.

Під час кампаній 1812 року у Росії та 1813 у Німеччині Герцдорф супроводжував свого короля у походах та після битви під Люценом, повернувся до Дрездену. Ситуацію, що створилася, з приводу невдач Наполеона, важке становище Саксонії знову викликало напружену діяльність Герцдорфа по сформуванню піхотних військ, для чого він цілком використав час Пойшвіцкого перемир'я.

Повернувшись до армії, Герсдорф брав участь у Битві народів під Лейпцигом та був узятий у полон, після повернення з якого був відданий під суд, за звинуваченням у невдалих діях саксонських військ у цій битві, але зумів довести свою невинність. Незабаром після цього Герцдорф був зроблений генерал-ад'ютантом, а у 1817 році призначений генерал-інспектором резервних військ. Покликаний у 1821 році до реорганізації Дрезденського кадетського корпусу, Герцдорф успішно виконав цю місію та 16 вересня 1822 року й до кінця життя - керівник Дрезденського кадетського корпусу. Помер восени 1829 р. у Дрездені.

Франція (іконка)
Франція
Росія (іконка)
Росія
Британія (іконка)
Британія
Пруссія (іконка)
Пруссія
Австрія (іконка)
Австрія
Єгипет (іконка)
Єгипет
Польща (іконка)
Польща
Іспанія (іконка)
Іспанія
Союз Рейна (іконка)
Союз Рейна