FANDOM

Ральф Аберкромбі

Ральф Аберкромбі

Аберкромбі Ральф (1734 - 1801) — британський воєначальник, доступний для гри у "Козаки 2: Наполеонівські війни" та "Козаки 2: Битва за Європу".

Ігрові даніРедагувати

Народився у 1734 р. в родині шотландських аристократів. У 18-річному віці вступив на службу до драгунського полку, і у його складі брав участь у Семирічній війні. Завдяки гарним задаткам командира та особистій хоробрості у 1760 р. був вже лейтенантом, а менш ніж через два роки став капітаном. Новий зліт у кар'єрі настав після участі у придушенні національних виступів у Ірландії: зарекомендував себе як вкрай жорсткий (в тому числі й у питаннях дисципліни у військах) та рішучий офіцер, до 1773 року він став підполковником та навіть деякий час займався державною діяльністю у Палаті громад. Прослуживши у продовж 1775-86 рр. як у Англії, так і у колоніях, він був удостоєний звання генерал-майора, та з початком бойових дій проти Франції прийняв під командування дивізію. Протягом 1793-94 рр., воюючи у Нідерландах, виграв ряд битв, а під Флерюсом прикривав відступ британських експедиційних військ. Призначений у 1795 р. головнокомандувачем сухопутними силами у Вест-Індії, у продовж 1796-97 рр. керував захопленням більшості ворожих колоній у цьому регіоні. Повернувшись до Європи, у 1799 р. прийняв призначення на посаду командира дивізії у Нідерландах, та, незважаючи на провал всієї англійської експедиції, зумів у ряді боїв домогтися рішучого успіху. Очоливши у 1800 р. змішаний корпус, що вирушав до Єгипту, у березні 1801 він зумів успішно провести складну десантну операцію та повів свої війська на штурм Александрії. Місто було взято з мінімальними втратами, але сам командувач отримав смертельну рану, від якої незабаром помер.

Походив з давнього ірландського роду, народився у Тулібоде, у графстві Клакманнан. У 1756 році - вступив корнетом до 3-го полку гвардійських драгунів. У 1758-1762 роках у складі військ Фердинанда Брауншвейзького брав участь у Семирічній війні. У 1760 році отримав звання лейтенанта, у 1762 році - капітана.

З 1762 року служив у Ірландії, брав участь у каральних операціях та, заслуживши репутацію розпорядчого командира, зробив швидку кар'єру. Вважався одним з кращих та найбільш перспективних офіцерів британської армії. У 1773 році отримав звання підполковника. У 1780 році отримав тимчасовий чин полковника. У 1781 році - полковник Королівського Ірландського піхотного полку. У 1783 році, після розформування полку, вийшов у відставку. Співчував американським колоністам, тому не брав участі у Війні за незалежність.

Після відставки був обраний до Палати громад від Клакманнанширу, звідки впродовж багатьох поколінь постійно обиралися члени сім'ї Еберкромбі. Незабаром передав місце у Палаті своєму братові Барнету та повернувся на військову службу. У 1787 році отримав звання генерал-майора.

Командував дивізією під час Нідерландської кампанії 1793-1794 років. 23 травня 1793 у битві під Тамарі захопив французький табір. Після битви під Флерюсом прикривав відступ союзників. Прославився як прихильник жорстокої дисципліни «будь-якими методами». У 1795 році нагороджений орденом Лазні.

У листопаді 1795 року призначений головнокомандувачем військ у Вест-Індії (15 тисяч чоловік). У 1796 році завоював Сент-Люсію, Сент-Вінсент, Гренаду, Демерара, Ессекібо, у наступному році - Тринідад. Однак його спроба організувати експедицію до Пуерто-Ріко зазнала невдачі. Отримав звання генерал-лейтенанта.

У грудні 1797 року відкликаний до Англії та призначений намісником острова Уайт й командувачем військами у Ірландії. Проявив велику жорстокість по відношенню до повстанців.

У серпні 1799 командував 10-тисячним авангардом армії герцога Йоркського у нідерландському поході. 27 серпня того ж року розбив під Гельдереном війська голландського генерала Дендельса. 10 вересня завдав поразки об'єднаній франко-голландській армії Брюна та Дендельса під Зейпедейком. 19 вересня у битві під Бергеном командував правої колоною, причому тільки його війська домоглися успіху - інші англійські та російські колони зазнали поразки. Його успіх не зміг запобігти капітуляції союзників (18 жовтня), внаслідок чого англо-російська армія була змушена піти з Голландії.

Після повернення зайняв пост головнокомандувача у Шотландії, але незабаром був направлений на Середземне море, у червні 1800 прибув на Менорку. У грудні під його командування був переданий корпус (14 тисяч піхоти, тисяча кавалерії і 600 артилеристів), спрямований урядом до Єгипту для протидії французькій Східній армії. 8 березня 1801 року провів блискучу висадку корпусу у Абукірі. 21 березня у битві під Олександрією розгромив частини генерала Мену, але сам був смертельно поранений. Його частини у цій битві втратили лише 1464 чоловік убитими та пораненими.

Помер 28 березня на борту флагманського лінійного корабля «Foudroyant» адмірала Ельфінстона. Похоронений на Мальті.

Франція (іконка)
Франція
Росія (іконка)
Росія
Британія (іконка)
Британія
Пруссія (іконка)
Пруссія
Австрія (іконка)
Австрія
Єгипет (іконка)
Єгипет
Польща (іконка)
Польща
Іспанія (іконка)
Іспанія
Союз Рейна (іконка)
Союз Рейна