FANDOM

Іелачіч Де Бусцім Франц (1746 - 1810) — австрійський полководець , доступний для гри у "Козаки 2: Битва за Європу".

Ігрові даніРедагувати

Народився у 1746 р; походив з роду хорватських баронів. Військову кар'єру розпочав у 1763 р, вступивши до 1-го банатського імператорського полку. До 1772 р дослужився до капітана, а 1789 року - до підполковника; потім перейшов до Шлуперского полку, де у 1774 р. отримав звання полковника. Як командир територіального (хорватського) корпусу у 1789-91 рр. брав участь у бойових діях проти турків, а з 1792-го - проти французів. У 1797 р. за успіхи на полях битв, а також за незмінно високу особисту хоробрість був удостоєний чину генерал-майора. З 1797 воював у Італії, Південній Австрії та Каринтії; зокрема, брав участь у битві під Фельдкірхеном, де успішно протистояв атакам переважаючих сил противника під командуванням генерала Удино, відбивши їх з великими для французів втратами. За це та інші досягнення у 1800 був проведений у фельдмаршал-лейтенанти. На початку кампанії 1805 року очолював окремий корпус, який повинен був прикривати лівий фланг Німецької армії австрійців; хоч і був розбитий військами маршала Ожеро, але все ж зумів зібрати уцілілі підрозділи та відірватися від противника. У кампанії 1809 знову командував корпусом - на цей раз у Тіролі; на третій день після Еслінгенскої битви, просуваючись згідно з наказом на з'єднання з частинами ерцгерцога Іоанна, був розбитий біля Сен-Мікеле Італійською армією під командуванням Євгена Богарне. Тяжко поранений, був вивезений до родового маєтку, де й помер у 1810 р.

Елачич, Елачич де Бусто (Jelacic de Bizim) Франц (1746, Петрінпя - 4.2.1810, Сзала Апаті), барон, фельдмаршал-лейтенант (жовтень. 1800). Службу почав 1.1.1763 у 1-м банатському полку. У 1772 отримав чин капітана, у 1789 - підполковника. З 1.3.1774 полковник Шлунерського полку, у тому ж році прийняв командування над хорватським стрілецьким корпусом. Брав участь у війнах з Туреччиною (1789-91) та Францією (1792-1805). У 1797 отримав звання генерал-майора. Проявив себе відважним та успішним командиром. У 1797 бився у Італії. Прославився своїми діями під Фельдкірхенсом 22-23.3.1799, де бився проти військ генерала Удино та відбив дві атаки противника. У кампанію 1805 командував 14-тисячним корпусом, що прикривав лівий фланг австрійської армії ерцгерцога Фердинанда у Німеччині, та був розбитий корпусом генерала Ожеро. Після катастрофи австрійської армії зумів прорватися з французького оточення до Форарльберга. Був шефом 62-го піхотного полку. З початком кампанії 1809 корпус Іелачича був спрямований до Тіролю та підпорядкований ерцгерцогу Іоанну. Рушивши на з'єднання з Іоанном, Іелачич був розбитий під Сен-Мікелем.

Франція (іконка)
Франція
Росія (іконка)
Росія
Британія (іконка)
Британія
Пруссія (іконка)
Пруссія
Австрія (іконка)
Австрія
Єгипет (іконка)
Єгипет
Польща (іконка)
Польща
Іспанія (іконка)
Іспанія
Союз Рейна (іконка)
Союз Рейна