FANDOM

ІБРАГІМ-БЕЙ (1735 - 1817) — полководець Єгипту , доступний для гри у "Козаки 2: Наполеонівські війни" та "Козаки 2: Битва за Європу".

Ігрові даніРедагувати

Командувач пішими військами, що в загалі набирали з фелахів; був фактично другою особою у країні. Відомий своїм зверненням до правовірних, у якому були описані "захоплені дияволом дикуни, що мають величезні пащі та люті очі, що йдуть у бій, скуті ланцюгами" та містився заклик боротися з ними у ім'я аллаха. Очолював армію до кінця літа 1798 року, коли після битв під Имбаба ( "Битви у пірамід" 20 липня 1798 г.) та Салала з ведених ним багатьох тисяч воїнів більшість було знищено або бігло. Брав участь у бою з військами генерала Дезе під Самхудом на початку 1799 р. командуючи загоном мамелюків; невідомо, чи брав участь у завершальній фазі боротьби проти французів, що тривала до травня 1799 р.

Ібрагім Бей (араб. إبراهيم بك За походженням грузин, справжні ім'я: Шінджікашвілі грузинською- შინჯიკაშვილი) - османський губернатор (каймакам) Єгипту (1780-1781, 1784-1785, 1803-1804), вождь мамлюків, військовий командувач та правитель об'єднаного Єгипту.

Народився у невеликому селі Марткопі, біля Тіфлісу (Тбілісі) та був захоплений у полон оттоманськими розбійниками. Він був перейменований у Ібрагіма своїм власником (відповідно до турецького звичая того часу, це стало його єдиним ім'ям; почесний титул «бей» був доданий пізніше).

Зрештою, Ібрагім був проданий правителю Єгипту, через деякий час був звільнений за вірну службу та отримав владу над містом Каіром. Коли його колишній власник помер, він став верховним правителем країни разом зі своїм одноплемінником, Мурадом Беєм.

У битві біля Пірамід та під Гелиополем, Ібрагім протистояв армії Наполеона, але був переможений у обох битвах. Ці поразки покінчили з його пануванням у країні. Ібрагім Бей помер у повному забутті у 1817 році, переживши різанину 1811 року влаштовану Мухаммедом Алі Єгипетським.

Франція (іконка)
Франція
Росія (іконка)
Росія
Британія (іконка)
Британія
Пруссія (іконка)
Пруссія
Австрія (іконка)
Австрія
Єгипет (іконка)
Єгипет
Польща (іконка)
Польща
Іспанія (іконка)
Іспанія
Союз Рейна (іконка)
Союз Рейна